خدمات لایه آنلاین اصفهان کارت با هدف مدیریت و هدفمند کردن هزینه های رفاهی پرسنل محترم شهرداری ازنیمه دوم سال 1392 مطرح و از اوایل سال 1393 آغاز به کار کرد. شروع فعالیت این بخش از خدمات اصفهان کارت بر روی بستر فراهم شده توسط شرکت "پیام مشرق"، تا ابتدای سال 1398 ادامه  واز آن پس شرکت "به پرداخت ملت" بزرگترین psp بانکی خاورمیانه ارائه خدمات لایه آنلاین را به دارندگان محترم اصفهان کارت بر عهده گرفت.

از مهمترین اهداف راه اندازی این خدمت می توان موارد ذیل را ذکر کرد:

1-هدفمند کردن خدمات رفاهی 2- تخصیص و توسعه پذیرنده3- مشکلات توزیع بن های کاغذی

عملکرد سرویس های این لایه شبیه به شبکه بانکی در یک لوپ بسته است. به این صورت که اطلاعاتی روی کارت ذخیره نمی شود و از طریق ارتباط با سرور و فراخوان IDکارت و بعد از وارد کردن رمز تراکنش انجام می شود.

در تقسیم بندی کلی سرویس های آنلاین به دو دسته ریالی و کوپن تعدادی تقسیم می شود. سرویس های ریالی متوجه خدمات رفاهی همچون سفر- سلامت ورزش- ارزاق و.. و خدمات کوپن های تعدادی ناظر به بهرمندی دارندگان کارت از مراکز تفریحی می باشد.

اطلاعات تماس و پشتیبانی:

اصکارت در حوزه آنلاین به شهرداری اصفهان ارائه خدمت می نماید. در این حوزه مراکز تفریحی، مراکز خدماتی، رستوران ها و مکان های مورد نظر شهرداری ارائه خدمت خود را از طریق این سامانه انجام می دهند. ... 

اطلاعات در دسترس نیست
تگها و موضوعات سایت :

تلفن های تماس :

0311 2120199

0311 2120240

0311 2120241

پست الکترونیکی:

info@isfahancard.ir


فراهم شده در شرکت فنی مهندسی پویا پندار پیشرو

2008-2012 © Pooya Pendar

قدرت گـرفته از سیستم مدیریت محتوا و سایت ساز اکوبیتکلیه حقوق اين سایت متعلق به سامانه مدیریت پرداخت الکترونیکی شهرداری اصفهان می باشد